З'ясовуємо, 1 га - скільки метрів і що таке сотка

Ну, так МореМолл ж займає землю)) Вже як би зайняв. Все. ВАТ МореМолл, до речі. Вилучати землю чи що тепер під безкоштовну муніципальну парковку? Вона зараз і так там безкоштовна приїхав, поставив на вулиці і пішов. Може потім платна буде. Усередині так точно платна буде. Але це все потреби окремо стоїть торгового центру. Він спочатку будувався там з паркінгом на відміну від будинків та інших атріумів, які або взагалі не мають паркінгу в зародковому стані, або переоблаштувати їх під інші потреби. Ніхто чомусь не говорить, що у Магніту потрібно відняти вуличну парковку і побудувати там безкоштовну муніципальну багатоярусну, а МореМолл в цьому плані вигідно відрізняється, дивлюся.

Напевно тому що розташований поцікавіше і порожнє місце на вулиці дуже вже привабливо виглядає))) Для Сочі вже місце занадто велике, незастроенное))) А мені так здається, що в центрі паркуються набагато більше машин, ніж 2000. Але справа не в цьому. Ніхто не буде робити ніякої альтернативної безкоштовної парковки.

Навіть якщо є місце де. Платні можуть, безкоштовні немає і не будуть. Місто змінюється. Будується, змінюються люди, хтось приїжджає зі своїм статутом, купуються машини, їх кількість зростає з величезною швидкістю, а вирішення транспортних питань залишаються на рівні местячкового бізнесу суцільні проби і помилки, та рівень думки з розряду турнікетів.

Я от особисто за дійсно нормальної не офісно-торгові паркінги, платні, в кількості, достатній для розвантаження всіх вулиць, а також за підвищення штрафів за неправильне паркування на вулицях. Є знак поставив, обов’язково отримав штраф. Чи не паркувальні комісари повинні працювати на вулицях, а даішники ходити і притягати до відповідальності.

Не сплатив штраф вчасно позбавлення прав відразу. Вулиці щоб їздити, а не паркуватися. І ніяких евакуаторів. Тільки якщо реально зламався або поставив так, що не проїхати. І ніяких безкоштовних паркінгів щоб не було. Дурниця це все. Транспортний податок повинен йти на будівництво доріг, проїздів та підтримка існуючих в нормальному стані. Будівництво та обслуговування паркінгів це взагалі інша тема.

Побудував і паркінг сам себе обслуговує, бо не дотаційний, а платний. У нинішньому ж стані при евакуаторах де немає паркувальних терміналів, але є знаки, а також паркувальні термінали як такі при відсутності достатньої кількості платних паркінгів це чистої води заробляння грошей на порожньому місці. Витрати нуль рублів, 2 копійки знаки зупинка заборонена і власне нанесення розмітки ялинкою і самі паркомати з політруками. Ніякого відношення до вирішення транспортних проблем міста це не має.

З’ясовуємо, 1 га – скільки метрів і що таке сотка

Прочитати статтю повністю.

Share →

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

2 × 1 =