Як зробить бізнес з нічого

10 способів створити бізнес, нічого не роблячи

Часто люди, спостерігаючи за своїми знайомими підприємцями, загоряються бажанням зробити щось своє, домогтися успіху, розбагатіти і прославитися. Походять з цим день-другий і благополучно забудуть за грою в ” косинку ” в зручному корпоративному кріслі. Деякі виправдовуються тим, що не можуть придумати нічого революційного, з чого міг би вийде хороший бізнес.

На думку Лоїка Ле Мера, засновника і CEO LeWeb – європейської технологічній конференції №1 в Європі, нічого особливого вигадувати й не треба. І для щоб створити бізнес, можна взагалі нічого не робити. AIN.UA пропонує переклад його статті в LinkedIn, яка повинна сподобається ледарям.

” Багато моїх друзів мріють заснувати свій бізнес, але так ніколи цього і не роблять. Тому я вирішив дати 10 порад, які допоможуть вам придумати свою ідею і почати її здійснювати.

Нічого не робіть, ковтніть свіжого повітря

Креативність рідко виникає в кабінетах для нарад. Мої найкращі ідеї народжувалися, коли я займався серфінгом, у процесі пробіжки, вело-прогулянки або просто проведення часу з сім’єю. Якщо ви будете трудоголіком і добровільно заборонити в своєму офісі, це навряд чи допоможе. Виходьте з нього і займіться чимось новим.

Не шукайте ідею всього вашого життя або щось революційне

Коли Брайан Ческі і Джо Гебб заснували AirBNB, вони й уявити собі не могли, що їх компанія стане найбільшою загрозою для всієї готельної індустрії завдяки 250 тис. Кімнатам в 30 тис. Містах світу. Все, чого вони хотіли – швидко заробити трохи грошей, щоб оплатити ренту, тому вирішили орендувати додаткову кімнату.

Неможливо передбачити, що може зробити революцію, до тих пір, поки першим користувачам не сподобається ваша ідея і вони не захочуть розповісти про неї своїм друзям.

Зосередьтеся на пристрасті, а не доходи і вигоді

Я заснував 6 стартапів, і найуспішнішим з них був той, який я навіть не сприймав як бізнес, коли починав над ним працювати.

Моя конференція LeWeb в минулому році зібрала 5 тис. Підприємців з 80 країн в Парижі та Лондоні. Це класний бізнес, який нещодавно купив Reed Exhibitions. Коли я запускав його зі своєю дружиною Геральдіной, все, чого я хотів, це допомогти підприємцям в Європі зробити свої платформи успішними, допомогти їм відшукати ідеї, інвесторів та ключових партнерів. Більшість підприємців в Європі занадто сильно фокусуються на своїй рідній країні і мовою, тому ми відразу зробили конференцію міжнародної та цілком англійською мовою.

Ми запустили LeWeb у французькому Сенаті, який безкоштовно виділив нам приміщення. Тільки мені не прийшло в голову сказати їм, що збори будуть проходити англійською. Представник Сенату запитав мене, як тільки ми почали: ” О, так ваш захід англійською? Очевидно, у вас є французький перекладач, чи не так? ” На що я відповів: ” Щож, згідно закону Франції ми не можемо проводити конференцію в Сенаті без французького перекладу # 187 ;.

Це було перше спотикання. Другим спотикання стало те, що ми забули про каву (і круасани) для тих, хто приїхав з інших країн, щоб приєднається до нас. Але це не мало значення. Пристрасть і зміст, які були на тій LeWeb, подвоїлися, коли ми організували нову конференцію.

Ваша ідея все-одно не стане тим, чим ви думали, вона стане

Мій друг Ніколас Зеннстром, засновник Skype, думав, що його сервіс стане програмним забезпеченням для поширення Wi-Fi. Він поняття не мав, що Skype стане найпопулярнішим у світі додатком для інтернет-дзвінків.

Вчіться у своїх друзів

Хоча я все ще насолоджуюся створенням програми та контенту для LeWeb, я шукаю ідеї для своїх наступних бізнесів вже зараз, але не поспішаю з цим. Це прийде, коли прийде. Кращий спосіб стимулювати креативність, це піти зустрінеться з друзями, які роблять речі цікавіше і різноманітніше, ніж ви. Сходіть з ними на ланч, запитаєте, чи можете ви їм якось допомогти. Якщо у вас є більше вільного часу, запропонуйте їм провести разом цілий день або тиждень, працюючи над їх проектом. Щось із цього та вийде. Я саме так і роблю, і щось хороше з цього завжди виходить – як для мене, так і для них.

Не слухайте скептиків

Більшість людей чинять опір змінам і завжди будуть фокусуватися на тому, чому ви повинні зазнати невдачі. Це природно і властиво людям. Саме тому ці люди ніколи не створять бізнес. Найуспішніший і спірний підприємець Франції, Ксав’єр Ніель, взяв і запустив школу з програмування під назвою 42.

Розробники є найбільш затребуваним ресурсом, і чим раніше вони вийдуть на ринок праці, тим швидше зроблять кар’єру. Тому якщо світові держави зосередяться на навчанні розробників, у них буде менше проблем з безробіттям – це як пити дати.

Я прочитав багато критики з приводу того, чому Ксав’єру судилося провалиться. А він все-одно робить по-своєму. Його не хвилює диплом, набагато більше він стурбований роботою, яку врешті-решт зможуть отримати юні девелопери. Тому істеблішменту це не подобається і його критикують.

Ксав’єр зробив революцію в телеком-індустрії Франції і став мільярдером завдяки тому, що не слухав тих, хто стверджував, що він потерпить крах. Так, у Франції є що сказати підприємцям.

Діліться ідеями з друзями

Крім іншого, я ще й бізнес-ангел, і мені регулярно пітчат. У багатьох листах стартапери просять укласти договір про нерозголошення до того, як представлять свою революційну ідею. Таке прохання спонукає мене негайно відправити лист в архів. Єдиний спосіб захистити свою ідею – це швидко втілити її в життя. Єдиний спосіб отримати фідбек до своєї ідеї і поліпшити її – це поділиться нею. Якщо ж ви переусердствуете, захищаючи її, можете бути впевненими, що хтось стане успішним з цією ж ідеєю раніше вас. Можливо, це вже десь відбувається прямо зараз.

Я, як правило, ділюся своєю ідеєю в соціальних мережах перш, ніж починаю над нею працювати. Таким чином я можу дізнатися, чи зможе вона отримати імпульс чи ні.

Їжте самі свою собачу їжу

Я рідко інвестую в продукти, якими сам не користуюся. Якщо це – ваш наступний бізнес, вам потрібно жити і дихати ним весь час. Ви повинні користуватися цим, любити це і бути одержимим тим, як це можна поліпшити. Зосередиться на своїй пристрасті або продукт, який ви любите – це хороший старт. Звичайно, засновники 1-800-станьте-наркоманами, очевидно, не одержимі і не закохані в своє сміття, але вони швидше за все зрозуміли, про що я тлумачу, тому що у них самих були проблеми.

Ваша ідея не повинна бути чимось ” більшим # 187 ;, щоб стати успішною

Ви амбітні, і це чудово, такими ви і повинні бути. Ви хочете заробити мільйони і прославиться? Це нормально і, швидше за все, допоможе вам працювати як божевільний і отримати екстра мотивацію, якої потребує кожен підприємець. Майте на увазі, справа не в грошах. Жоден з моїх друзів, які домоглися успіху, не фокусувалися на грошах. Вони фокусувалися на пристрасті, цінності і щастя користувачів.

Почитайте книгу ” Rework ” Джейсона Фрайда з 37signals, вона допоможе вам зрозуміти, що якщо ви заходите в нішу, яка вам подобається, вам не потрібно багато клієнтів, щоб бути щасливими і успішними. Немає необхідності бути знаменитими і великими. Це нагадало мені, що треба б самому її перечитати.

” Якщо вам не соромно за продукт, який ви запустили, значить, ви запустили його занадто пізно ”

Рейд Хоффман, засновник LinkedIn, стверджує, що вам варто випустити продукт якомога швидше. Швидкий запуск дозволить вам сформувати ком’юніті користувачів, які дадуть вам фідбек – від нього ви зможете відштовхуватися надалі. Прислухайтеся до них і створюйте продукт, який їм потрібен. Це допоможе вам зайняти лідерські позиції в ніші, яку ви заснували, просто тому що ви це робите і світ бачить, що ви це робите. Нехай буде соромно. Запускати. Робіть речі і перестаньте про них думати.

Нічого страшного, якщо в зазнаєте невдачі. Ідіть і робіть помилки. Я роблю помилки і терплю невдачі кожен день, і я всіх ігнорую. Я отримую від цього величезне задоволення, і іноді я навіть створюю речі, які працюють і подобаються людям. Не має значення коли я провалюся, я досягну успіху в наступний раз.


Share →

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

five × 3 =